پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4848
-
الف
+

معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» و «آزادی مشروط» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» و «آزادی مشروط» از آی‌فیلم عربی باشید.

دو فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» و «آزادی مشروط» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از آی‌فیلم عربی پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» پنجشنبه یکم آبان‌ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. این فیلم به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1385 ساخته شده است.

در خلاصه داستان «سوغات فرنگ» آمده است: فرشته سازگار و همسرش فرهاد به ایران بازمی‌گردند. فرشته در فرودگاه متوجه می‌شود که همسرش در ایران زن و بچه داشته و متهم به کلاهبرداری است.

رامبد جوان، مجید صالحی، شیلا خداداد، حسام نواب صفوی، آناهیتا نعمتی و سیروس ابراهیم‌زاده بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «سوغات فرنگ» پنجشنبه یکم آبان‌ ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام نیز جمعه دوم آبان از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

موضوع فیلم سینمایی «آزادی مشروط» درباره یک روانشناس جوان و موفقی که درگیر پرونده خواهرزاده‌اش می‌شود که در دوره آزادی مشروط به سر می‌برد. این روانشناس علی رغم تمام توانایی‌هایی که در خود می‌بیند، نمی‌تواند پرونده را به مسیر درست هدایت کند.

رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، حسین پاکدل، علیرضا مظفری، علیرضا آقاخانی، محمد کارت، محمدعلی کیانی و بهاران بنی احمدی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «آزادی مشروط» جمعه دوم آبان ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:
معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم
فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی
معرفی فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم عربی

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر